ELMİ – NƏZƏRİ MƏSƏLƏLƏR 

 

 

Guezalsoy Aziz,

 

 

Gourbanova Yagoute

 

ASSIETTE MAGIQUE

Cahangirov Fikrət  

THE INVESTIGATION OF MODALITY IN GERMANIC PHILOLOGY AND  TURKOLOGY

 

İNGİLİS VƏ AZƏRBAYCAN DİLLƏRİNDƏ MODALLIĞIN STRUKTUR-SEMANTİK TƏDQİQİ

 

İNGİLİS DİLİNDƏN LEKSİK ÇALIŞMALAR TOPLUSU

 

İNGİLİS DİLİNDƏ PERFEKT ZAMANLAR SİSTEMİ VƏ ONUN AZƏRBAYCAN DİLİNDƏ İFADƏSİ

 

Curriculum 

  for High School  and University Classes

 

Джебраилова Светлана

  Художественный мир Г.Белля в контексте литературы Германии ХХ века

   Американская драма ХХ века

   
   

Hacıyeva Aytən

AQLÜTINATIV DILLƏRDƏ DAXILI FLEKSIYA VƏ FUZIYA

LİNQVİSTİK TİPOLOGİYADA TİPOLOJİ MODİFİKASİYA PROBLEMİ

 

Исмайлова Айбаниз

   Женская проблема и «конфликт поколений» в произведениях Афаг Масуд и Маргарет Дрэббл

 

Məmmədova Əzizə   

  İngilis və azərbaycan dramaturgiyasinda sosial problemin qoyuluşu

 

Mustafayeva Sahilə

 

İNGİLİS DİLİNDƏ İŞLƏK İDİOMLAR VƏ ONLARIN AZƏRBAYCAN DİLİNDƏ QARŞILIĞI  (EVERYDAY ENGLISH IDIOMS WITH AZERBAIJANI EQUIVALENTS IN USE)

 

Mustafayev Jamal 

  On the traces of Fazlullah Naimi

Sadıqova Sayalı 

AZƏRBAYCAN  DİLİNDƏ TERMİNOLOGİYANIN TƏŞƏKKÜLÜ  VƏ  İNKİŞAFI

 

Türksevər Oruc

İNGİLİS DİLİNİN QRAMMATİKASI

 

Турабоглу Ханверди

ЛИТЕРАТУРНЫЙ ЯЗЫК КАК ОСНОВА ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ПОРТРЕТА

 

ПОЭЗИЯ ЖИЗНИ И ЖИЗНЬ ПОЭЗИИ

 

ƏDƏBİ-TARİXİ,  NƏZƏRİ-ESTETİK FİKİRDƏ PSİXOLOGİZM

 

 

Veysəlli Fəxrəddin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abdullayev Sərxan      

MÜƏLLİF HAQQINDA

 

STRUKTUR DİLÇİLİYİN ƏSASLARI

 

DİL

 

EINFÜHRUNG IN DIE PHONOLOGIE

 

Deutsch_lektion 18-25

 

Deutsch_lektion 26-34

 

German dilçiliyinə giriş:

1-ci Fəsil

2-ci Fəsil

3-cü Fəsil

4-cü Fəsil

5-ci Fəsil

6-cı Fəsil

7-ci Fəsil

 

 ПРОБЛЕМА  ВЗАИМОСВЯЗИ  СУБСТАНЦИИ И  ФОРМЫ  В СОВРЕМЕННОМ   ЯЗЫКОЗНАНИИ

 

АКУСТИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ АЗЕРБАЙДЖАНСКИХ СМЫЧНО-ВЗРЫВНЫХ СОГЛАСНЫХ (б), (п), (д) и (т)

 

О  ПРОСОДИКЕ  ПРЕДЛОЖЕНИЯ

 

Yeni  qrafika:  siz  necə  düşünürsünüz?

 

POEZİYAMIZIN  FONETİK  QURUMUNA  DAİR

 

Qeyri-səlis dilçilik təcrübəsi